BACK ON TRACK

Tjenna! Jag har inte kunnat uppdatera på skitlänge för blogg.se har dampat som vanligt! När jag laddat upp inlägg så har jag kommit upp på en annan sida och inlägget har inte kommit upp, men testade precis och det verkade faktiskt funka nu så jag håller tummarna. Vad har ni haft för er? Jag själv har pluggat i massor, och har massa plugg framför mig också.. Inte så roligt att verkligen inte en enda dag framöver kommer kunna gå till något annat förutom plugget.

Snart kommer ett till inlägg till, har shoppat massor men kommer inte lägga ut bilder på allt dock. Men förbered er på ett shopping inlägg med en söt tunika snart i alla fall, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0