FUNDERINGAR

Hej på er kära, och trogna läsare! Ni som kollar in i bloggen varje dag är inte så många längre, men gulliga är ni allt! Dock har jag suttit och funderat ett tag, och jag vet inte om jag vill blogga längre. Vet att jag kommer börja igen, eftersom man efter ett tag känner att det är något som väntar på en och det är bloggen.. Antagligen gör jag en ny blogg om bara mitt liv, som involverar shopping och såklart lite mode men mer ur mitt perspektiv och mer inlägg om min dag, istället för att "slösa" massa tid på att hitta mode grejer på internet. Om ni förstår vad jag menar? Kanske kommer fortsätta på denna bloggen, men då känns det lite konstigt att heta "modeemmas" i och för sig, men vad fan kan man heta? Är död när det kommer till att hitta på namn haha! Jaja, hör av mig när jag bestämt mig.

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0