THE DAY

Hej bloggen! Hur har eran dag varit? Min har varit riktigt go, mötte nämligen upp min gamla klasskompis Elin för att luncha på Karma i Kungsbacka, riktigt mysigt café förövrigt! Vi hade som vanligt väldigt mycket att snacka om och vi hade det riktigt roligt. Det känns väldigt konstigt att man ALDRIG träffar sina gamla klasskamrater längre, eller jag gör i alla fall inte det.. Klart jag vill, men det blir liksom aldrig att det finns utrymme och tid till det, lite synd faktiskt! Jag och min bästa kompis Johanna, vi gick i samma klass innan, träffas aldrig längre. Vi var i Spanien i somras och hade så grymt roligt verkligen men sen bytte vi skola, träffar nya vänner och dessutom ligger skolorna i två helt olika städer! Fast ja, nu låter det som att jag ska skylla på det när det egentligen är jag som är alldeles för lat! Haha.

Jaja, tog tyvärr inga bilder idag som jag kunde visa er! Ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi imorgon.

Peace.


Kommentarer
Postat av: Kimiees-Här kan du läsa om mitt skitroliga liv som tonåring i Eskilstuna.

hej sötnos! :D nu har jag varit borta grymt länge och ber om ursäkt för att jag inte har svarat på din kommentar.. men nu är jag som sagt tillbaka! :D puss

2010-10-28 @ 19:31:23
URL: http://kimiees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0