10 SAKER JAG VILL HA JUST NU



Vad jag vill ha just nu!
- Jeans, måste verkligen ha ett par! De på bilden är från Acne.
- En mysig tröja, den på bilden hade jag inte direkt tackat nej till. Den är från matchesfashion.com.
- Väskan på bilden som är från net-a-porter.com (svindyr :))))
- En militärgrön skjorta, den på bilden är också från net-a-porter.com.
- Ett par knähöga strumpor, så grymt sött! De på bilden kan du köpa på Forever 21!
- En döskalle ring, den på bilden är från Alexander McQueen & är äckligt snygg!
- Snygga armband, de på bilden är från Asos.com
- HUNTER STÖVLAAAAR!
- Massa snygga tunikor i mängder! Den på bilden är från net-a-porter.com !
- Och sist men ABSOLUT inte minst, världens snyggaste boots som jag SKA köpa har jag bestämt, från Melrose & Co. på Kungsmässan.


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; imorn ska jag troligtvis träna , dudå? :)

2010-09-18 @ 23:45:15
Postat av: Jessicka<3

sv; Imorn ska jag troligtvis träna, dudå? :)

2010-09-18 @ 23:45:41
URL: http://jessiickas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0