BEST FRIEND


1. Vad heter hon? Johanna Öhman
2. Hur gammal är hon? 16
3. När träffades ni sist? i fredags
4. Vad har hon för hårfärg? brunt
5. Brukar hon färga håret? haha, ja!
6. Vilka färger har hon haft? svart, platinablont och brunt
7. Vad har hon för parfym? Britney Spears typ, fast våran favoritparfym tillsammans är Euphoria!
8. Är hon galen? haha, mjo..
9. Vad är erat bästa minne? sommaren 2010 i spanien! oförglömligt!
10. Har ni många minnen ihop? som fan
11. Vart bor hon? Onsala
12. Har ni varit utomlands tillsammans? yes! i spanien i somarar :)
13. Är du avundsjuk på henne? nej
14. Vad heter hennes syskon? Elin, Josefin och Emelie
15. När träffades ni första gången? efter jullovet i 4:an
16. Hur träffades ni? hon började i min klass
17. Vad går hon i för sporter? hon har dansat hip hop, men nu går hon i kickboxning!
18. Vad gör hon på helgerna? fezztaaahr på linné, hahaha
19. Vad gör hon efter skolan? ingen aning, umgås inte så mycket efter skolan längre...
21. Har ni pussats? neeejj
22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? ja!
23. Har hon fräknar? nej
24. Har ni kollat på film någon gång? haha ja
25. Har ni bråkat någon gång? ja det har vi!
26. Har ni sovit i samma säng? ja det har vi
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? haha, fyfan ja!
28. Har du sett hon gråta? ja det har jag
29. Vad gjorde du då? det en bästavän ska göra
30. Har du sett henne riktigt arg? ärligt talat, väldigt sällan!!
31. Har hon sett dig gråta? det tror jag säkert
32. Vad ska ni göra i sommar? nästa sommar? jobba ihop pengar till nästa spanienresa såklart ;)
33. Har hon svikit dig någon gång? ja
34. Har ni pratat i telefon någon gång? eh, ja ? haha
35. Vad skulle du göra om denna personen dog? dum fråga !
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? inte säkert, men hoppas verkligen det! vi pratar aldrig med varandra längre nästan så man ver aldrig
37. Älskar du henne? ja det gör jag!
38. Vad är det bästa med henne? omtänksam, samma sjuka humor som jag, helt underbar, kan berätta precis allt för henne och jag älskar henne så mycket!
39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? Att se verkligheten för vad det är, ska inte gå in på detaljer men det finns mycket som jag skulle ändra på som har kommit på sistone..
40. Skulle du ge henne pengar om du vann 100 miljoner? haha, jag skulle bjuda henne på massa resor osv - det hade hon fått nöja sig med ;)

Kommentarer
Postat av: brander

sv; njaa jag trodd faktiskt att det skulla göra ondare.. det gjorde ondast när dom fyllde i färgen för då nöter dom på samma ställe.. också började det rinna blod så jag höll på att svimma för jag är jättekänslig för mitt eget blod ahah !

2010-09-26 @ 14:21:29
URL: http://branderof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0