BORING

Hej snyggingar! Vet att uppdateringen sugit åsneballe idag, inget jag kan göra något åt för jag har mått skit idag så har liksom inte haft energin eller vad man ska säga. Vi hade Ki-box som första lektion i morse, riktigt roligt & jobbigt! Kändes som jag skulle spy i slutändan, men absolut något jag kommer fortsätta med på gymmet, det borde ni verkligen testa på plus att det är skit bra träning. Sen stack jag, Amanda och Michaela till Änglas och åt lunch och det var då min magont verkligen tog i! Hade haft som en stark mens-verk hela morgonen, men tänkte inte så mycket mer på det men nu var det verkligen som att jag ville liksom sticka en kniv i magen och ta ut allt för att leta vad som var fel, eller ah kanske lite att ta i men ni fattar! Så jag bestämde mig för att ta pendeln hem! På pendeln höll jag på att dö, han som satt mittemot mig vägrade flytta sina väskor från sätet bredvid mig så jag kunde liksom inte lägga mig och luta på väggen så satt liksom typ och led de 20 minutrarna till Kungsbacka, sen skulle jag gå hem också fyfan säger jag bara... La mig sedan och kollade på The Last Song, underbar film och somnade i soffan, väcktes sen av att mamma kom hem och hade köpt VR och Vitamin Well till mig, underbar mamma man har!

Nu mår jag lite bättre, men fortfarande ont i huvudet (har typ det hela tiden nu för tiden..). Men imorgon ska jag till skolan för senare på kvällen blir det tjejkväll hemma hos Cecilia i Kungälv för tjejerna i klassen, ska verkligen bli skitmysigt! :)

Ha det underbart, ska nog gå och lägga mig nu! Kanske kommer ett litet inlägg snabbt, men bara kanske..

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0