DAGENS


Dagens humör:
väldigt trött!
Dagens mående: trött och ont i kroppen
Dagens borde: plugga matematik inför matteprovet imorgon..
Dagens frisyr: boll mitt på huvudet, haha
Dagens smink: osminkad
Dagens klädsel: leggings, linne och kofta
Dagens planer: plugga matematik, laga tacos, duscha och lägga mig
Dagens materiella vill ha: pengar, eller något sånt?
Dagens längtan: shopping nästa vecka!
Dagens märkligaste: jag kommer inte in på sidan där jag tittar på Keeping Up With The Kardashians...
Dagens fundering: vad i helvete ska jag blogga om? haha!
Dagens beroende: loka!
Dagens produkt: ansiktskräm!

Kommentarer
Postat av: brander

sv; hon är inte utbildad men hon har alla grejjer och tatuerade min kompis för någon vecka sen och det vart skitsnyggt så :D ja men vafan köör på ! min första tatuering va en fyrklöver på underarmen.. kan lägga ut bild på den sen :)

2010-09-26 @ 13:20:19
URL: http://branderof.blogg.se/
Postat av: Anonym

följa varann via bloglovin' ? :)

2010-09-26 @ 13:39:36
URL: http://caisaakallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0