I HATE ENGLISH RIGHT NOW

Asså åh, jag får lack på allt just nu! Ska sätta mig och skriva klart arbeter om miljöpartiet på engelska och jag kan inte få fram någonting. Har ni varit med om det? Jag har liksom deras hemsida framför mig och allt, men jag är helt enkelt för trött för att reagera när jag läser något jag ska ta med. Ska gå och hämta något att äta eller dricka så jag vaknar till lite, hehe. Gårdagen var i alla fall jättemysig med tjejerna från klassen! Tack Cecilia för att vi fick vara hemma hos dig, det va så jävla mysigt! Berättar mer sen, och kanske någon bild! :)

Ahja, wish me luck inför arbetet, haha! Ska ju liksom hålla föredrag i typ 45 sekunder imorgon, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0