LAGGAR SÖNDER PÅ MIN DATOR

Alltså helt seriöst, den sidan där jag brukar titta på serier och sånt funkar helt plötsligt inte för att det kommer upp en sån ruta "om du går in på sidan utsätter du datorn för en stor risk", och jag ska bara titta på en serie och inte klicka runt på massa annat så jag försöker komma bort där ifrån och då står det att man måste gå in på sin security grej på datorn och göra massa saker, och jag vill inte hålla på att fippla runt där inne för jag vet knappt vad jag ens gör inne på en dator så ah.. Får laaaaggg! Har sökt på Google massa efter typ "Watch keeping up with the kardashians online" och varje gång jag klickar på en länk så kommer den sidan upp, liksom jag har ju varit där inne tidigare och aldrig fått virus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0