SHOES TO DIE FOR

Här i Kungsbacka har vi köpcentrumet Kungsmässan, ett skitbra köpcentrum som vunnit typ bästa köpcentrumet år 2009 och massa sånt! Skitbra affärer och ah, you name it. En affär jag älskar är Melrose & co. Kläderna är så grymt dyra eftersom det är ganska kända märken som Saint Tropez och så vidare men ibland kan man bara inte motstå, titta till exempel på dessa skönheter! Bilderna är lånade från Kungsmässans Melrose & Co.'s facebookpage.


För dessa vrålsnygga skor, som jag bara måste ha, får du pröjsa 2695 kronor! Inte illa ...


Snygga accesoarer från OXXO!


Snygga leggings och bälten från 499 kronor!

Så vad säger ni? Något värt pengarna? Om jag hade ägt en förmögenhet - hell yeah, hade köpt hela affären för guds skull men nu är det inte riktigt så.. Vet inte om jag skulle pröjsa 2 & 7 för ett par boots, men samtidigt är det inte "ett par boots" för det är ett par in i helvetes vrålheta boots! Om dem finns kvar i jul, då slår jag till helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: rebecca heter jag ;)

Riktigt snygga var dem! :)

Sv; hm, okej... jag tycker inte om mitt hår så mycket (a) men kan vell försöka göra något inlägg om hur jag brukar fixa mitt hår och sånt, och dagens outfit tycker jag är pinsamt ibland (a) typ om någon annan tycker kläderna är fula, egentligen ska man inte bryr sig vet. men hatar fula kommentarer -.- men ja, ska försöka! :D tack för tipsen :) kram <3

2010-09-17 @ 23:52:30
URL: http://rebeccasidehed.blogg.se/
Postat av: rebecca heter jag ;)

Riktigt snygga var dem! :)

Sv; hm, okej... jag tycker inte om mitt hår så mycket (a) men kan vell försöka göra något inlägg om hur jag brukar fixa mitt hår och sånt, och dagens outfit tycker jag är pinsamt ibland (a) typ om någon annan tycker kläderna är fula, egentligen ska man inte bryr sig vet. men hatar fula kommentarer -.- men ja, ska försöka! :D tack för tipsen :) kram <3

2010-09-17 @ 23:52:31
URL: http://rebeccasidehed.blogg.se/
Postat av: sannababy!

hahah ah!

jag kom hem nyss, va gör dui :D

2010-09-18 @ 00:51:25
URL: http://ssannassuomela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0