SVERIGEDEMOKRATERNA SUGER

Skrev precis ett inlägg om min dag och så ska jag ladda upp det och internet slutar funka så allt laggar sönder! Kul att jag måste skriva om det... Får helt enkelt ta det kortfattat!

Hade i alla fall idrott sista lektionen på Heden, vi hade typ frispi och det var faktiskt helt okej kul! Men det va en jävla helikopter som cirkulerade kring Göteborg hela eftermiddagen så man kunde inte ens höra sig själv tänka. Helikoptern var där på grund av demostraioner mot rasistpartiet som tydligen var på Avenyn och hade något tal.. Asså hur fan kan man rösta på det ÄCKLIGA partiet? Ni som tänker rösta på dem, eller bara står för deras åsiket borde skämmas och tänka om. Det som ni ser på deras valklipp eller hör från andra sverigedemokrater är en pytteliten del av vad dem egentligen står för! Om dem kommer in i regeringen kommer Sverige gå under för evigt typ, eller ah riktigt så farligt kanske just det inte är - men lova mig, rösta inte på dem!

rasist upp i dagen :)))))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0