THE LAST SONG & WALLANDER

Hej gullungar! Har ni haft en härlig dag? Det har jag definitivt! Började skolan med engelska klockan åtta och har ju världens bästa engelska lärare som aldrig pallar riktiga lektioner så vi kollade på The Simpsons (brukar liksom kolla på serier typ how i met your mother, south park osv ;)) vilket var riktigt najs! Hade sedan psykologi och tittade på Ondskan som vi ska skriva en filmanalys om inom det psykodynamiska perspektivet och beteendeperspektivet, ska faktiskt bli riktigt roligt! Sen hade vi geografi som sista lektion och fick sluta lite tidigare så jag va la hemma tjugo över tolv eller något sånt, och sedan dess har jag bara chillat eller va man ska säga.. Jag och mamma åkte och köpte kräftor, räkor och krabba och hyrde även tre filmer! The Last Song och Wallander, sen även Ondskan som jag ska ha här hemma i en vecka för att kunna skriva en bra filmanalys..
Har ni sett The Last Song förresten? Den är så otroligt jävla bra! Om ni inte har sätt den så ah, ni förstår nog vad jag försöker komma fram till - se den! ;)

Imorgon ska jag och mamma ha en mor&dotter dag på stan! Mysigt! Älskar sådana dagar, gör inte ni också det?

Ahja, nu ska jag titta lite Keeping Up With The Kardashians, love it! Och ni får ha en underbar kväll så hörs vi senare, har nämligen datorn hela kvällen nu eftersom min brorsa är ute på parteeeey (jag är aviis på att han är 18.. :()


Btw, snart får jag hem min Glee Säsong 1 Del 2!!! Har förhandsbokat på cdon, världens bästa serie utan att överdriva!

Kommentarer
Postat av: Zami

sv: Ja de ska jag :D

2010-09-17 @ 22:21:22
URL: http://zandrajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0